Nu ligger jag och mina små söta vovvar på ...

img_3593 (MMS)

Nu ligger jag och mina små söta vovvar på soffan. Lika trötta alla 3, men som vanligt kan jag inte somna om efter martin stuckit till jobb :s de är ju nu jag ska passa på att sova , för om två och en halv månad så blir de ingenting med det! Då ska man vars glad om man får sova någon timme på natten! Hahaa .. Inget bra på tv heller, nej ett nytt försök på att somna om kanske? Kimbo sparkar som tusan, tror han tränar karate eller något. Och de har han stort sett gjort dygnet runt nu i 4 dagar, och dom där kung fu sparkarna på revbenen är ju så otroligt härliga, ... Eller inte! Ibland får han in en riktig fullträff och de känns, obehagligt! Men i övrigt är de rätt mysigt, längtat efter den lilla krabaten så mycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0