Lundmyr of Sweden

WOW, jag uppdaterar dagen efter mitt sista inlägg. Måste slått i huvudet stort?! ;P

Igår träffade jag pappa en runda han hade handlat några bebisplagg nu när han har varit i småland. Bland annat en helt fantastiskt skitsöt BodySuite från Lundmyr Of Sweden. Och eftersom jag redan själv köpt ett par strumpor från Lundmyr så passar de ju perfekt !

 






Vet inte vad vi hade gjort utan alla som hjälpt oss nu att skaffa saker till Kimbo, fick ju bl.a. barnvagnen av Camilla, Spjälsängen av Mamma och Bilbarnstolen av pappa ! Tack alla, betyder väldigt mycket !

Nu är det bara 91 dagar kvar tills lillen ska ut.. Fy herregud vad tiden går fort .. Nästan lite skrämmande, men ändå helt sjukt underbart! .. Ska bli så otroligt kul, hela ens värld kommer vändas upp och ner! Mysigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0