Dåliga nätter..

Jag har börjat sova så otroligt dåligt, visst de har jag nästan gjort hela graviditeten.. Men nu e det för jobbigt! Hur jag än ligger så vaknar jag av att de gör ont precis överallt :s med tank på jag blivit sjukskriven så tänkte jag att då kunde jag ju vila ut och försöka sova på dagarna. Men efter jag kört älskling till jobb halv 7 så är jag helt överdrivet pigg :s jobbigt! Men men.. Slutet blir gott så de är värt all möda i världen :) Gjorde ju glukosbelastningen i måndags, fyyy fan. Smakade rent ut sagt röv haha! Men de positiva är ju att jag hade inte fått någon diabetes.. Tacka gudarna gör de., de räcker med ryggont, foglossning och allt annat skit jag lyckats dra på mig under graviditeten.. Nej nu ska jag försöka vila, och förhoppningsvis så kanske jag somnar en runda om jag har tur ;) Föräldragrupp i morgon, ska bli kul :) Puss o heeej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch lider med dig... vet hur det e med foglosning och rygg ont under grav :( Men som tur e så får man något alldeles underbart i gåva.... <3

2011-05-11 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0