dålig dag ....

dålig dag ..

Ont överallt, ryggen, beckenet, magen.. Allt bara stramar, känner som någon drar och sliter i mig överallt!
Hade en del och stå i idag, men de blir nog ingenting med det. Just nu känner jag bara att soffläge är de ända för mig.. Dock hade inte coca cola suttit fel, men de får bli en annan dag ..

Hoppas jag mår bättre i helgen, och att martin inte e så trött efter jobb. Vill verkligen få klart vårt dator rum nu .. Dessa jävla trappor upp till andra våningen tar kål på mig, ååh märks de att jag e lätt irriterad idag?! Vaknade nog på helt fel sida ..

Tycker dock att de är dåligt att ingen av mina läsare vill kommentera, förr när jag inte bloggade så komenterade alla hur dåligt de var av mig osv. Nu när jag väl skriver så får jag inga kommentarer om de heller :S Fyy på er ;P

BM på måndag, ska dricka äckel dricka för å se så jag inte fått graviditetsdiabetes ! Vi får väl se hur de går.. Dock lär jag dö med tanke på jag måste ha fastat i 8 timmar, sen ska jag sitta där i 2-3 timmar utan att äta också.. Snacka om att jag måste ha MAAAAAT när jag e klar där ! ..

i morgon är de 3 månader kvar, tiden går så fort ..

Nej, nu blir de soffan och en panodil.. Hoppas jag somnar också, har sovit dåligt hela natten. Inte konstigt när man e van vid att alltid sova på mage, och helt plötsligt är man som en köttbulle och kan knappt sova på sidan, så de blir ryggen.. Och den suger !!!

Bjuder på lite bilder , hej svejs!

 

 

Visst e Atlas söt när han sover hahah .. Och även en bild på vår nya soffa =)

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej min älskade dotter, jag hoppas och håller tummarna att du mår bättre idag och att du/ni får en skön och trevlig helg,



P.P.P

2011-05-07 @ 08:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0