Jag suger på att blogga :)

Eftersom datan står på ovanvåningen så blir de inte att man sitter här så mycket, de ända vi gör här uppe är typ att sova. Men så fort datarummet/hundrummet är klart på nedervåningen så åker datorn ner och då kommer jag nog att skriva lite mera ! :)
Har köpt ny soffa har vi gjort, och i morgon åker vi till Ullared :) Ska bli nice ..

Varit hundlediga nu i två dagar, som jag saknar dom.. Men imorgon kväll får vi dom tillbaka , jippe :)

Magen växer och växer, nu är den jätte jobbig. Går in i v. 21 imorgon .. Och större blir de, och jobbigare.. men de är det absolut värt ! .. :) Som vi längtar efter dig lillen ! <3

nej nu ska jag förberada mat sen hämta gubben på jobb, vi hörs .. Puss o HEJ ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0