Såhär ser jag ut dagligen typ, jag orkar v...

img_0461 (MMS)

Såhär ser jag ut dagligen typ, jag orkar verkligen ingenting! Ja känner mig svullen och helt sliten! Och de är jag också, Gud vad jag längtar tills man orkar göra ve sig igen och ha något annat på sig än mamma kläder och joggingställ! Idag är de 15 dagar kvar, hade lite samandragningar i natt men inget direkt märkvärdigt! Han förstår nog inte riktigt att vi vill att han gärna får komma ut lite tidigare :p i morgon är de bara två veckor kvar, men skulle inte förvåna mig om han hade tänkt stanna inne 4 veckor till, ungjäkel ;p Ne soffan nu, och hoppas tiden går fort till älskling kommer hem! Han och Fredde fick ju ett ryck och körde till Västerås klockan 3 i natt! :p ne ha de gott allihopa! Hey hey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0