klaga?!

Man ska inte klaga, men joo det gör jag !
Idag har jag ont överallt, framförallt håller min rygg på att ta dö på mig!
De är fint väder, ändå håller man sig inomhus.. Går jag ut så faller ja väl ihopa !
Jag ser ut som en padda, jag är svullen och mina fötter är stora som hus.. Tårna ser ut som potatisar!
De gör ont att gå!
Kimbo sparkar som en dåre idag, hej vilt !
Jag behöver städa, orkar inte .. Vill göra något, orkar inte!
Soffläge, ja de orkar jag ! .. Men knappt de .. Vet knappt om man ska stå, sitta eller ligga !
Gnäll, gnäll, gnäll !

I morse var jag hos barnmorskan, magen växer och han ligger fortfarande me huvudet neråt så nu kommer han stanna så.. Inte fixerad än, men de är ju ändå en hel månad kvar! EN MÅNAD?! Låter jätte drygt, men samtidigt är de så snart att de skrämmer mig .. Jaa, joo .. Jag börjar seriöst bli lite nervös, och rädd på samma gång !
Vägningen hos barnmorskan idag visade EXAKT 10 kilo plus .. 10 kilo under en graviditet, tjaa inte så farligt ! Några till lär de väl bli under den kommande månaden, men mest vätska !
De känns som skulle någon putta på mig hade jag börjat rulla !
Vill att älskling ska ha semester nu .. Vill ha han hemma!

Aah vet inte va jam ska skriva mer, de får fan ta och bli soffan nu ! ..

Snälla bebis, kom ut nu ! =)

Och namnet är fullbordat nu verkar de som: Kimbo Maximilian Magnuson !
Snopen man blir om de kommer ut en tös ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0