25 dagar kvar nu.. Fy helvete vilken natt ...

img_0433 (MMS)

25 dagar kvar nu.. Fy helvete vilken natt jag haft inatt.. Hade jätte svårt för att somna, satt rakt upp i två timmar och hade skit ont överallt. Tur jag blir trött av att titta på tv, för sen somnade jag som en stock. Dock vaknade jag många gånger igen , men hade inte lika mycket problem med att somna om! Nu har jag och Rocky precis varit och lämnat cigaretter till älskling på jobb och sen gick vi en lång runda, så nu har vi precis kommit in och vet ni vad?! Jag har lagt mig på soffan, ovanligt va?! Tänkte jag skulle in och duscha snart och ta mig i kragen och åka till mamma när hon har slutat jobba. Så man kommer ut lite iallafall. Dock känner jag mig själv, antingen skiter ja i de för jag orkar inte eller åker jag dit och slänger mig på hennes soffa i stället haha! Njaa, vi får väl se! Jag ska i allafall ligga här ett tag till :) tack o hej för mej ! ;)


Kommentarer
Postat av: Kim Bengtsson (högasten)

Hej old clas mate:) ska du också ha bebis:D grattis. tycker att vi brudar från gamla klassen ploppar ut mängder nu:) Johanna rydel,jag,emmy o nu du:) grattis grattis. njut av din tid som ensam för det blir en rejäl omställning, men det är det värt! kram kim

2011-07-13 @ 12:44:53
Postat av: sarah

Hellu ! Ja de ska jag, 24 dagar kvar.. Ja jag träffade Johanna n'är jag var i v 15 då var hon i v 19, och Emmy har ja sett några gånger med barnvagn :P Så du ska också ha? trevligt.. Hur långt gången ? Kram

2011-07-13 @ 13:07:01
Postat av: Kim

Jag har gått;) Stella heter hon;) hon blir 5 månader nu den 23 e. Trött på graviditeten? Det va jag i allafall. Spydde i 9 månader. Var bor du nu har inte sett dig på 100 år;)

2011-07-13 @ 18:38:59
Postat av: Sarah

Ah okey trevligt :) dom e så Goa de små liven :) ja nu e jag trött på de, varit sjukskriven länge också så de är segt att bara gå hemma! Men nu har gubben semester och de är bara 3 veckor kvar så hoppas de går fort nu :) jag bor i Bårslöv, köpt radhus här ute! Själv då? Hur hittade du min blogg? Kram

2011-07-15 @ 11:38:51
Postat av: Kim

Jag gick också hem tidigt, 2 månader innan tror jag det va... Jobbar ( förhoppningsvis) jobbade:) inom städ...tungt som fan,va värt det utan tvekan. hoppas han kommer ut när han ska,tiden kommer antingen rusa iväg nu eller så går det super långsamt! ta vara på var enda sekund när han väl e ute. tro mig! Tiden springer ifrån dig! o i början tycker man allt e jobbigt, man e osäker,rädd m.m men tro mig man vänjer sig snabbt. Aha kan va därför man inte sett dig:) men du e ihop med han du träffa när vi gick på högasten väl? eller jag har fel för mig=) Av ren slump faktiskt, skulle kolla en annan tjejsblogg så några klick senare vipps så va du framför ögonen :) kram

2011-07-16 @ 08:27:26
Postat av: Sarah

Ah ja okey! Ja jag både städar och kör typ budbil inom samma firma kan man säga så jag fick inte lov att bära och så me tanke på jag har ett höftledsfel sen jag föddes också! Ahh okey där ser man. Var bor du nu då och vem har du barn med? :) ja de e Martin som jag var tillsammans med ett tag när jag gick på högasten :) Har du en blogg? kram

2011-07-16 @ 10:37:41
Postat av: Kim

Vi bor i stan, Miguel heter han;) har du inte Facebook? Tyvärr har jag ingen blogg,läser bara andras, nyfiken som man är;)

2011-07-16 @ 21:52:58
Postat av: Anonym

Haha okey trevligt :) nej har inte Facebook ! Inget som direkt intresserar mig haha! Kram

2011-07-17 @ 11:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0