18 dagar, känns segt! Var hos bm idag och ...

img_0460 (MMS)

18 dagar, känns segt! Var hos bm idag och han är inte fixerad än, men hoppas på att han vill titta ut snart ändå :) ska tillbaka den 27e sen den 3e. Sen den 6e ska lillskiten komma :) hoppas han inte segar, vill inte gå över tiden! Jag vet inte vad mer jag ska skriva, blir väl lätt så att man bara skriver om vilken jävla väntan de är med tanke på att de är stort sett de ända man tänker på :s nu ska jag vila på soffan ett tag till, älskling e på Familia med Jonas! Vänta vänta, hörde ni de? Jag ligger på soffan och älskling är på Familia. Snacka om omvända roller, nu förstår ni säkert hur trött jag är om dagarna :p haha! Nej nu orkar Ja inte skriva mer, de får räcka för idag! Tack o hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0