Sköna Lördag !

Igår var en lugn dag, jobbade som vanligt och sen var vi bara hemma. Åkte och hämtade Emily så hon fick sova här :) Tittade på Sommaren med Göran och åt lite gott gott, haha .. Sen somnade vi klockan 11 haha .. Fy fan vad trött jag var.

Nu har jag precis varit och lämnat Emily hemma och varit på City Gross. Snart ska jag slänga mig i duchen, vi ska ju vara ute hos mamma klockan 6 idag och äta middag och ha lite trevligt..
Andreas, Kate, Nike och Nea ska också dit, sen ska Martins mamma och bror och Peter också följa med. De blir nog trevligt :) Sen kommer jag somna pladask i sängen ikväll.. Fy man märker verkligen att man e gravid, e konstant trött hela tiden. Skulle kunna gå i ide, de hade varit jävligt skönt hahaha ! ;P

Nej nu ska jag städa undan lite efter gårdagen innan jag ska kasta mig i duchen.
Ha de bra , PUSSS!

P.s. Har färgat mitt hår rött nu som jag har försökt så länge, och denna gången funkade det hahah!
Bilder kommer kanske upp på et sen, .. Kanske ska ta med kameran och fota lite idag :)


Bjuder på lite blandade bilder sen i somras :P







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0