LYCKLIIIIG !

Jag e så glad, idag blev huset vårt ! Äntligen.. Kontrakt och allt skrivit, så himmla skönt!
Så nu flyttar vi om en månad, kan de bli bättre?
Jag och Älskling, våra hundar och snart vårt lilla mirakel ! ÅÅH som jag längtar!
Nu kan man börja bjuda hem folk på kaffe och sånt lite oftare, och snart så kommer våren och sommaren , då kan man sitta ute och grilla och mysa i solen ! ÅÅh helt underbart..


Nu vänder allt, och jag är så otroligt glaaaad! Helt kanon underbart, vad mera kan man säga?!

Stort tack er som hjälpt oss att förverkliga detta! De betyder på otroligt mycket !

Martin, ååh vad jag älskar dig! Det finns inte ord för vad jag känner för dig! Tack för du finns för mig, tack för du förstår mig. Tack för du tröstar mig när jag är ledsen, och tack för att du glädjs med mig när jag är glad. Tack för att du är du ! .. 

 



.. <3


Kommentarer
Postat av: Johanna Gudmundsson

Grattis till allting, är så glad för er skull. :)

Var ligger huset som ni köpt?

PUSS&KRAM!

2011-01-13 @ 08:54:01
Postat av: Sarah

Tack tack :)

Det ligger i Bårslöv, de e ett radhus :)

2011-01-13 @ 18:35:52
Postat av: Jenny

Grattis till huset :)

2011-01-14 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0