föddelsedag :)



I söndags när jag kom hem efter att ha kört Emily hem hade mitt hjärta förberett en film, städat, tänt ljus och köpt rosor. Han hade även skrivit ett jättefint brev och hade plockat fram Ostbricka. Snacka om överaskad jag blev.. Jag blev så glad så jag började gråta! Mysigaste dagen på väldigt väldigt länge!

Igår på min föddelsedag jobbade jag, sen bjöd pappa mig på mat på väla MUMS. Gotte med bakpotatis.. Efter det jobbade jag lite till sen ut till syrran och åt tårta med henne och mamma och undran, och deras nye hund.. Lilla Söta Harry..

Efter de hämtade jag älskling och körde hem, då kom helena och HG med en bukett blommor till mig och ett fint kort. Jag e så sjukt tacksam över de vänner jag har! Helena du e den bästa ..

När dom kört hem fick jag två oaket av min älskling.. Två Miranda nallar, åååh de e väl de finaste man kan få .. Senare på kvällen fick jag massage !

En helt underbar fördelsedag :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Tur jag inte köpte någon miranda nalle då ju :) PUSS!

2011-01-18 @ 11:14:02
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0