Gud , jag är så otroligt trött. Såhär tröt...

Gud , jag är så otroligt trött. Såhär trött har jag inte varit på riktigt länge. Låg och vred och vände på mig och somna nog mellan halv 2 och 2. Sen gick jag upp i morse när älskling kom hem och åt frukost med han och gav även Kimbo mat. Älskling gick upp och la sig och jag tänkte att jag och Kimbo stannar på soffan ifall Kimbo inte riktigt vill somna om. Men de gjorde han nästan med en gång och jag tänkte fy vad skönt. Så jag somnade också men gick bara sova en halvtimme för sen skulle de bannemig inte sova mer. De ska gärna lekas pratas och studsa lite, verkligen inte ligga ner :s jag är så trött så det tåras i ögonen. Hoppas på i alla fall en timmes sömn till om Kimbo vill vara snäll mot mamma och somna lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0