livet på BB ..

Eftersom jag missade Livet på BB i Onsdags och även reprisen innan idag så sitter jag nu här vid datorn och kollar under tiden Martin har sällskap och kan prata av sig lite med en vän. De känns skönt att veta att han sörjer, men att han tillåter sig själv att kunna skratta och prata om både de som hänt och om andra saker! Han har förlorat sin lillebror och det finns de inga ord för, de är så tomt!
Jag finns där för honom, dag som natt! Men jag kan inte göra allt, han behöver stöd från sina vänner också, och behöver ta en dag i taget..
Eftersom liten envisas så går vi bara och längtar nu, så man kan få en glädje i all denna sorg!
Idag har jag gått 15 dagar över tiden, och ni anar inte hur segt det är .. Ska in på kontroll i morgon förmiddag och förhoppningsvis sätter som igång mig då, eller som dom har pratat om så kanske ett snitt! Vad som, så hoppas jag att vad som än sker, så sker det i morgon! Men de återstår ju att se!

Nu ska jag titta klart på livet på BB, sen badet förhoppningsvis.. Beror på hur trött jag är!

Uppdaterar imorgon, puss o hej !


Kommentarer
Postat av: Kia

Beklagar sorgern Sara.

Hoppas verkligen du blir igångsatt eller får snitt idag. Så bebis får träffa mamma och pappa.

Själv har jag blivit snittad med båda pojkarna.. Lycka till och kram från mig.

2011-08-22 @ 06:50:09
URL: http://willied.blogg.se/
Postat av: Rita

Hej. Sara.Håller med Kia och jag beklagar oxå sorgen . Håller både tummar och tår för dig. kram.

2011-08-22 @ 07:16:01
Postat av: Epiktetos

När kommer min lilla Kusin?

2011-08-22 @ 12:25:12
Postat av: Sarah

Tack Kia och rita! Ja de är ett hårt liv vi lever så hoppas den lilla kommer ut snart så man får lite glädje i all sorg! Och eppee lilla, önskar jag kunde svara på när din kusin kommer! Snart hoppas vi <3

2011-08-22 @ 18:52:30
Postat av: Lotta

Hejsan Sara!

Beklagar verkligen sorgen, tänker på er alla <3

Hoppas att lille bebis kommer snart och att även vi kan ses snart så man får träffa nytillskottet :)

Många kramar till dej o Martin och era anhöriga <3<3<3

2011-08-22 @ 21:16:38
Postat av: Sarah

Tack! Vem lotta ? Bara så jag e säker :) ja vi hoppas bebis tittar ut snart! Förmodligen sätter dom igång mig onsdag! Så hoppas de händer av sig själv innan dess :s kram <3

2011-08-22 @ 21:20:29
Postat av: Lotta

Lotta på jobb, granne med din svärmor, fniss:) Kram<3

2011-08-23 @ 15:15:04
Postat av: sarah

tänkte nästan det, trevlig att du läser min blogg =)

2011-08-23 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0