Idag är jag jätte gnällig, så vill ni inte...

Idag är jag jätte gnällig, så vill ni inte lyssna på gnäll så läs inte.. Här ligger jag på soffan ( igen?! ) och tittar på tv, de är verkligen mitt dags nöje.. Ja, förutom när jag hör post gubben så jag kan springa ut och hämta in allt onödigt skit att läsa, men då har man i alla fall något annat att göra i 5 minuter! Idag känner jag mig ensam, riktigt ensam! Tur dock jag har Rocky, även om vi bara ligger här på soffan båda två .. Stackars hund, han måste tycka att jag är den tråkigaste i hela värken just nu. Kan tänka mig att han bara ligger och drömmer om att han snar kommer till Helena så han slipper ligga här med sin dö tråkiga mamma! Som sagt jag känner mig riktigt ensam, men konstigt nog känner jag inte för något annat Heller! De är skönt att vara ensam, speciellt när man mår som man gör.. För då slipper man vara social .. Har gått 3 dagar över tiden idag, antagligen därför jag är extra gnällig, jag brukar ha jävligt bra tålamod, men inte nu! Jag är så trött på detta, samtidigt som jag ska vara ärlig och säga att jag börjar bli livrädd för förlossningen, tänk om något går fel, tänk om jag spårar ut totalt , tänk om... Ja, väldigt många om! Nej nu ska jag seriöst sova, och ska vakna av att vattnet går *önsketänkande*.. Men tro mig, ju mer man går över ju mer tappar man hoppet om att där ens kommer komma ut en bebis någon gång! Åååååhh! Jag vill ha min älskling hemma hos mig nu, han är världens bästa tröst och världens bästa nallebjörn att krama om, precis som när man var liten så hjälpte de att krama sin nalle för att må bra, han förstod liksom allt utan att man behövde berätta. Sån är martin, min nalle! <3 så Rocky får vara nalle till Martin är hemma, men de är han också jävligt bra på :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Va inte rädd! Dom e kanon på förlossningen ! Tips! Lustgas o epidural sen är det bara att tuta o köra! Lycka till!

2011-08-09 @ 22:50:23
Postat av: Sarah

Hehe okey tack :)

2011-08-10 @ 07:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0