Idag är de 5 dagar kvar, jag hade hoppats ...

img_0427 (MMS)

Idag är de 5 dagar kvar, jag hade hoppats på att de skulle hända något i natt men icke! Dock lite mer samandragningar än vanligt men inget märkvärdigt! :s fick ett riktigt städ ryck igår, så nu är här städat och fint om bebbe skulle få för sig att komma nu i dagarna! Dock tog jag helt slut på min rygg igår och de märks idag! Blir väl soffläge hela dagen idag, för de händer ju allt för sällan :p haha! Måste bara säga att jag har världens bästa man :) han gör verkligen allt för mig, jag är lyckligast i världen.. Han behandlar mig som en liten sessa :) dock vill jag även passa på att be vänner och familj om ursäkt för jag har varit helt frånvarande de senaste månaderna, men har verkligen inte haft ork till något .. Men hoppas de är förståligt :)


Kommentarer
Postat av: syster..

vi förlåter din frånvaro så länge du uppdaterar oss med din blogg =) love you <3

2011-08-01 @ 20:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0