här händer de inte mycket ...

idag har jag gått över 9 dagar, detta är verkligen inte roligt längre.. De känns nästan som att man inte väntar på samma sätt längre, vet inte hur jag ska förklara.. Klart man längtar, mer än något annat! Men på något sätt så känns de som att man har slutat att tro att var kväll man lägger sig ska man vakna ett tag efter av att vattnet går eller verkarna har börjat.. Dock idag mår jag skit, kan kanske även vara för vi har hållt på här hemma så mycket i helgen, så hälften av allt ont är väl träningsverk.. Vet att jag inte ska slita, och de har jag inte gjort heller.. Jag har gjort saker efter vad jag känner kroppen har orkat, för har inte bara velat titta på när alla bygger staket och lägger golv,.. Jag vill ha gjort lite i alla fall.. Och sen ju mer man rör sig desto mer sägs de ju sätta igång ! Dock har jag så jävulskt ont i mitt becken idag, eller som jag kallar det: mitt "kisse-ben". Dock tror jag knappast att mitt becken kan töja sig mer nu, känns som de har töjt sig så mycket så att jag snart går av halvt på mitten! Aaaah, åh jag klagar.. Snart ska jag liksom föda barn, tror inte direkt att det är mycket skönare! :S

Förlåt att detta är de ända jag skriver om  nuförtiden, men jag är såååå trött på detta.. Och jag vill ha en liten skit att ligga och snooooossa på :) Går inte att beskriva hur mycket jag längtar efter att få ligga med martin och Kimbo i soffan och bara koppla av! <3

Staketet blev klart igår, fy tusan så skönt! Nu kan hundarna vara ute hur mycket dom vill utan att man behöver tänka på dom, och dom njuter redan.. De märkte man igår kväll när vi satt ute och drack en kopp kaffe.. Dom sprang rundor och lekte, jagade igelkottar och viftade på svansen! =)

Njaaee, om man skulle slänga i sig en liten morgon macka nu?! Släppa ut hundarna lite sen slänga sig på soffan..
Även om jag är som jag är och har gett upp hoppet lite på att tro att där verkligen är en liten skit som vill komma ut ur mig, så hoppas jag ( och en liten del tror, precis som alla andra dagara!? ) att idag ska de nog ta och hände någonting :P *håller tummarna* hahaha !

Pusss&hej ;]


Kommentarer
Postat av: Helena

Mina små pluttisar :) Hoppas att det kommer igång snart :) o erat staket drömde jag om i natt hahaha ;P och att rocky o min katt lekte med en korv o rocky åt upp både korven o katten sen vakna jag o tårarna rann över katten förstår jag men fan inte över korven haha ;) Puss på dig!

2011-08-15 @ 12:05:54
URL: http://helenasjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej sarah hoppas att du snart får din dotter så du slipper ha så ont ha det riktigt bra ( så bra du nu kan )kramar från faster Ingrid

2011-08-15 @ 13:58:54
Postat av: Sarah

Hej :) vad kul att du kollar min blogg :) de är ingen flicka, de är en pojke hihi :) tack för nallen, de har jag nig glömt tacka för! Hoppas allt är bra med dig :) kram

2011-08-15 @ 14:23:13
Postat av: Anonym

Har kollat din blogg några gånger, och blivit nyfiken ocg fortsätta under din graviditet :) Borde dom inte sätta igång dig snart ? Max 14 dagar över tiden väl ?

2011-08-17 @ 13:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0