Har fortfarande verken tid eller ork till ...

img_0700 (MMS)

Har fortfarande verken tid eller ork till att skriva ett långt inlägg, men lovar jag ska göra de snart en dag och berätta allt om hur förlossningen gick till :) här hemma går iallafall allt jätte bra, knoddis är en ängel.. Han är så otroligt snäll och de är inte mycket ljud han gör från sig.. Han sover som en stock på nätterna också :) nu ligger vi och gosar i soffan , och här ska vi ligga hela kvällen :) på bilden har Kimbo sin mys dress som han fick av Helena :) jätte fiin !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer snart och hälsar på dig igen Kimbo lilla och din familj såklart :) Önskar jag kunde vara hemma den 13 för o stötta din mamma och pappa! De vet iaf att mina tankar kommer vara hos dem och jag tror de vet att jag hade stått vid deras sida ! Tur du kom till världen som ett ljus i mörkret ! Puss på dig från tant helenis :)

2011-09-01 @ 00:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0