En dag kvar, imorgon är de beräknat! Trodd...

img_0513 (MMS)

En dag kvar, imorgon är de beräknat! Trodde verkligen de skulle hända något inatt, men icke! :s tro fan att han trivs bra där inne och säkerligen hade tänkt stanna där typ 2 veckor till! Just nu känns allt segt, allt ömmar överallt och jag är svullen som en padda! Mina tår är som potatisar och de är skitjobbigt att gå på fötterna, bara massa gnäll jag vet! Men nu vill jag inte detta mer, jag vill ha ut honom och hålla honom i famnen och gosa! Vi längtar så otroligt mycket , de är stort sätt de ända jag och Martin pratar om nu :p Ah, hoppas på de händer något i kväll eller i natt :) nu ska jag gå från sängen, rakt ner i soffan :) hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0