Det finns inga ord, det är orättvist! Vad ...

img_0558 (MMS)

Det finns inga ord, det är orättvist! Vad finns det att säga? Du skulle snart komma hem igen, du skulle blivit farbror precis när dom helst! Min livskamrat har förlorat sin bror, min svärmor sin son, en far sin son och många andra en underbar och helt otrolig vän! Du fattas oss Mikael! De gör ont... Är bara så tom just nu och att se din mor och din bror gör mig förstörd! .. Vi saknar dig! Vila I frid, älskade Mikael Magnuson ! Föralltid älskad & saknad!


Kommentarer
Postat av: ulrika.

kan inte tänka mig den smärtan ni går igenom. jag beklagar, verkligen. tveka inte och höra av er om det är något! hoppas att kimbo väljer att titta fram snart, lite ljus i mörkret <3 ta hand om er! kramar!

2011-08-17 @ 14:13:12
Postat av: Sarah

Tack så mycket ! <3

2011-08-17 @ 14:57:51
Postat av: Helena.

Jag beklagar fina Sara. Han vakar över er. Fortsätt kämpa. <3

2011-08-17 @ 23:48:21
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0