6 dagar över tiden, .. Ååhh!! Ni anar inte...

img_0540 (MMS)

6 dagar över tiden, .. Ååhh!! Ni anar inte hur mycket jag längtar efter att få slippa skriva: "x dagar över tiden" och i stället skriva "på väg till bb" , eller "nu har han kommit" .. Detta börjar bli så otroligt tråkigt! Var inne och gjorde ultraljud och Ctg igår, jag kännde liksom inte att han rörde sig. Men självklart när jag varit där uppe ett litet tag så började han sparka hej vilt, och de var absolut inget fel! Han tog nog bara en ordentlig sovmorgon :p haha.. Så hoppas inte de dröjer lång tid förän man ska åka dit igen och att han snart vill ut! :) älskling la klart halva golvet igår :) så snart är där klart i rummet, och idag ska vi även hämta de sista på staketet så älskling ska nog börja bygga i helgen :) ska bli underbart att äntligen få högt staket så Atlas och Rocky kan vara ute utan att man ska behöva hålla koll på dem! :) Ne nu ska jag vila lite, försöka att inte somna. För älskling slutar redan 12 idag och då ska jag hämta honom sen ska vi hämta staket, dock hade jag som vanligt Hällre sovit på soffan hela dagen haha :p men måste ut och röra på mig lite i alla fall.. Hej svej :)


Kommentarer
Postat av: Bruur

Hahaha!!! Han vill inte komma ut han!! Oj Oj Oj Martin kommer inte att ha det lätt under förlossningen!! Hahaha... Hoppas att han kommer snart och att allt gåt bra!! Löv

2011-08-12 @ 10:22:05
Postat av: Anonym

Nej han är en seg en.. En envis sak, han bros nog på sin far ;p inte på sin mor icke haha! Nej stackars Martin på förlossningen Hahaha! Men hoppas de händer något snart :p love!

2011-08-12 @ 10:24:31
Postat av: Michelle

Gå ut och gå en lång runda i raskt tempo så ska du se att lilla kimbo kommer snart, tror han kommer i morgon vid 18-19 tiden. Kämpa på Sarah han kommer snart...

2011-08-12 @ 10:44:19
Postat av: sarah

tro mig, jag försöker allt.. :P Går extra rundor me hundarna och allt, men inget händer haha :p Får hoppas du har rätt, att han kommer i morgon :P

2011-08-12 @ 11:17:35
Postat av: Kia

Bebis kommer när bebis är färdigbakad. Förstår om det är jobbigt när alla tjatar och frågar. Tyckte jag med.. Alla var pain in the as.

Så.. Passa på att slöa ännu mer i soffan. Passa på att vara förbannad och irri ännu mer. Passa på att köra med sambon ännu mer. Passa på att äta mängder av glass..

2011-08-12 @ 22:08:59
URL: http://willied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0