5 dagar över tiden idag, nu börjar detta f...

img_0541 (MMS)

5 dagar över tiden idag, nu börjar detta faktiskt bli segt :s dock visade det sig att hinnsvepningen gjorde susen lite, igårkväll gick slemproppen.. Dock tror jag där är lite kvar, med de är ju en liten bit på vägen! Behöver ju tyvärr inte betyda något dock.. De kan ta många dagar till ändå, för ja känner ingenting mer än att jag är öm hela tiden.. Men de har jag varit flera veckor nu! Jag tror aldrig mitt liv har gått så sakta som nu, var dag känns som en evighet och speciellt nu när Martin har börjat jobba igen.. Så nu får faktiskt Lill pysen ta och komma så jag får ha Martin hemma igen :) nu är de bara golvet kvar att lägga i Kimbos rum, älskling har varit så otroligt duktig.. Han gör verkligen allt och jag är så glad för jag har honom, han förstår alltid och är så otroligt hjälpsam ! Åh de älskar jag honom för.. :) Ne nu ska jag göra en macka, sen ska jag och lille lurven krypa ner i soffan och mysa :)


Kommentarer
Postat av: syster...

spännande spännande =) Då väntar vi ett mess i natt att lille man e ute =)

2011-08-11 @ 09:00:45
Postat av: Sarah

Haha ja man kan ju alltid hoppas :) jag hör av mig om de händer något ;)

2011-08-11 @ 10:31:59
Postat av: sandra

8 dagar över tiden var riktigt segt, men det är värt all väntan. gud vad spännande nu när slemproppen har gått. jag tror den kommer en liten bebis inom 1-2 dagar! :) det är iallafall tecken på att det börjar komma igång nu. är du nervös inför förlossningen? :) så spännande att följa någon, har inga vänner som har barn!

2011-08-11 @ 12:31:44
URL: http://miniimi.blogg.se/
Postat av: syster

Saris Saris du måste ju uppdatera din blogg morgon och kväll så att man har koll på läget ;) håller alla tummar och tår att han kommer inatt =)

2011-08-11 @ 20:09:52
Postat av: Kim

För mig tog det ca 12 timmar från slem proppen gått tills det börja sätta igång på riktigt ! Håller tummarna!

2011-08-11 @ 20:23:39
Postat av: Anonym

Okey jag ska uppdatera morgon och kväll, glömde bort det i går.. Men än har de inte hänt något :(

2011-08-12 @ 07:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0