2 dagar över tiden.... Kan de bli drygare?...

2 dagar över tiden.... Kan de bli drygare? Känns ännu mer drygt att älskling började jobba idag efter 3 veckors semester. Har varit så skönt att ha honom hemma! Så tryggt! Hoppas lillskiten kommer snart så jag får ha martin hemma två veckor till! Att gå över några dagar är väl inte hela världen, men om jag behöver gå över 1-2 veckor så blir jag knäpp! Var morgon man vaknar blir man så besviken av att de inte hänt något ! Men men.. Han kommer när han kommer, men kan inte sluta tänka på hur underbart de kommer att vara att få hålla honom, gos med honom och lukta på honom! Ååh! Nej nu får jag sluta tänka på de, försöka övertala mig själv att de går fortare om man inte tänker på det! Ne, soffläge som vanligt och mys med en liten hårig lurv! Atlas är på semester så de är bara jag och Rocky hemma. Nästa inlägg jag skriver hoppas jag att jag kan skriva att de har hänt något :) så skrive väl om en vecka eller två haha! Puss o hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0