todays moments..

.. are tomorrows memories !

Hej hopp på er!

Har precis kommit hem från jobb, har varit en fartfylld dag. Nu har jag precis varit ute med hundarna så ska ta och vila ett tag sen duscha sen åka till Martin på hans jobb. Vi får väl se vad som händer sen ikväll, mitt nyttiga liv började ju idag och änsålänge har de varit bra, så ska se om jag kan få ut Martin på en kvälls promenix sen =)

Fick iallafall städat som jag skulle häromdagen, den storstädningen var väldigt efterlägtad, men till sist kunde jag inte titta på de mer, så de var liksom bara att göra de :P Och svårare än så var det liksom inte ! haha ..

Nu när jag för en gång skulle tycker jag börjar bli litta duktig på att blogga så e de inte en jävel som kommenterar, ni kommenterar ju bara när jag inte skriver och tycker de e skitdåligt av mig. Så nu tycker jag de e skitdåligt av er att inte kommentera ;P .. Haha ! ..

Shit vad denna helgen gick fort, men snart e denna veckan också slut och ny helg igen. 1 september idag, snart vinter ! Måste ta och köpa mig en ny jacka, Goose jackan jag köpte förra året är ju totalt för stor ! Så måste ha en mindre, och vill ha en i en mörk färg, inte röd .. Den blev ju så lätt skitig ! Ajja får ju se hur de blir!

Nej nu har jag inte tid för detta mer, sooo looooooooong ! =) 

Måste bara tillägga en sak, jag är förvånad över hur ens liv kan
förändras på bara ett ögonblick. Om de så till de bättre eller sämre.
Allt kan gå så fort ..
Pang sa de så gick jag från att må skit dåligt till att vara världens
lyckligaste! I feeeel soo gooooooood ;]














....... love my life !


Kommentarer
Postat av: Helena

När ska vi börja träna ??

2010-09-01 @ 16:04:10
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0