God Blessed The Broken Road !

Usch ja vad ska man säga, jag drog ut min ena visdomstand igår så idag har jag inte kunnat äta något alls. Fy vad ont jag har idag, igår var det faktiskt inte så farligt! Men hoppas de slöpper snart, har druckit två naturdiet idag, de e allt ! Kan inte få i mig så mycket annat ! =S

Imorgon ska vi ut och äta nere på piren med martins jobb och många fler, hoppas de blir trevligt! Och hoppas jag kan äta, känns rätt meningslöst att vara på grillbuffe annars :P men de blir säkert bra, annars frågar jag om dom har mixer hahah ! ;P

Nu e Martin ute i versktan med sina kompisar och försöker få ihop volvon igen, så man kan njuta lite till av den innan vintern kommer, ska snart ut och kolla till dom och hoppas att det går bra!

Åååh föresten, såg ni idol igår? Sebastian Krantz som var med i Talang2008 sjöng igår, hade man varit 15 igen haha skämt och sido! Nog för han faktsikt e otroligt söt för att vara 16 år, så har han ju den mest otroliga rösten, och inte nog med det så sjöng han en låt som sitter djupt inne i mitt hjärta. Den e så sjukt bra..
God bless the broken road!


Every long lost dream led me to where you are.
Others who broke my heart they were like Northern stars,
Pointing me on my way into your loving arms.
This much I know is true..
That God blessed the broken road,
That led me straight to you!

För att jag vet att de finns folk som läser min blogg som kanske inte kan översätta så tänkter jag göra de, och tillägnar den texten till min älskling! ( kanske inte världens bästa översättning men ja ni fattar :P )

Varje lång förlorad dröm ledde mig till där du var.
Andra som har krossat mitt hjärta,
dom var som stjärnor som ledde mig på en väg rakt in i dina armar.
Och detta vet jag är sant, att gud helade den trasiga vägen som ledde mig rakt till dig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu förstår jag varför du undrade om jag hitta på Idol ;P han var ju sjuuuuukt bra :) Ja om man var 16 igen hahahahha ;P

2010-09-10 @ 22:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0