60 frågor


1. Hur gammal är du om fem år?
26 =)
2. Vem var den sista du träffade? Svärmor
3. Hur lång är du? 1.56
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Miss secret Agent :P
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Snäckan, hur e de idag? .. Till Kit =)
7. Vad är dagens planer? snart nanna kudden och mysa med martin :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms :P
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Fredes, saknar henne :(
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat ?! JAg hart haft en, Misse =)
14. Vilken är din favoritplats? I Martins armar :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhuset ! :S
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Stort hus, gift och har barn :)
17. Vad skrämmer dig? Clowner :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Svörmor
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hah ja ;P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan :)
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt? Jaaa, :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor :)
26. Är du social? Skulle jag faktiskt välja säga, ja !
27. Vilken är din favoritglass? CHOKLADGLASS :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus, betala bil lånen :)
29. Tycker du om kinamat? Ja =)
30. Tycker du om kaffe? Yes.
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? mest på höger!
33. Kan du spela poker? Nej, jag e nog trög :P
34. Tycker du om att mysa? Oooh, jag älskar MYSA :D
35. Är du en beroendemänniska? Njaa.. ÄR beroende av Martin iaf ;P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Tunis.. Saknar!
37. Vill du ha barn? JAAA :) Ett helt fotbolls lag :P
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, sen lite små fraser på andra språk :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Fy ja, nu blev jag påmind om i Lördags :(
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skit ;P
42. Äger du dyra smycken? ja, min mormors ring.. den e dyrbar.. Både för mig och i pris!
43. När känner du dig lycklig? När jag har folk runt omkring mig som får mig att skratta!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kinder Ägg ;P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, min kusin :O Sussie!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på bröstbenet typ .. :S
47. Vad har du för ringsignal? Ulrik - en bra dag
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jaa, haha jätte fula men ändå söta :P
49. Flirtar du mycket? Nej, jag beröver inte !.. JAg har de jag vill ha :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Daniels bil :P
51. Kan du byta olja på bilen? Klart jag kan :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Aldrig, bara massa parkeringsböter :P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser inte böcker :P
54. Läser du dagstidningen? På nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej !
56. Dansar du i bilen? Dansar, i bilen ?! Eh lite svårt.. men ja sjunger gärna :P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? eeeh vet ej :S
59. När var du i kyrkan senast? hm.. vet ej :S
60. Vilka personer utmanar du? ALLA SOM LÄSER! ;]

Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Tack för att du deltog i dagens blogg :) Tyvärr vann du inte men d kmr en till väällldigt snart så håll utkik ;) Vad gör du föresten? ;D

2010-09-20 @ 13:38:59
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0