pingisbollar !

Jag kan reta mig, bli arg och ledsen, samtidigt e de skrattretande och patetiskt !

ignorera ovanstående, måste bara få ut de ur mig ! ..

Jag har tankar och funderingar hela tiden, men varför anpassa sig efter andra och deras behov, huvudsaken är väl att man själv är lycklig och mår bra?! Man lever bara en gång !

Jag vill hitta något eget till mig Martin och hundarna, jag tvist som fisken i vattnet här. Men man saknar sitt eget, ett ställe att slå sig till ro i ! Idag kommer Atlas hem igen, och jag e lite orolig över hur de ska gå ! .. De hade vatt så lättare om man hade sitt eget! Jag älskar våra hundar, dom e som våra små barn!
Snart e de vinter, brr ! Idag haglade det pingisbollar när jag jobbade ! FY !

Jag älskar Martin och jag e glad för att han finns i mitt liv ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig, alla andra tänker bara på sig själva och sina egna behov, det är bara jag som tänker på mej och mina behov

2010-10-21 @ 18:25:22
Postat av: Anonym

jag håller med dig, alla andra tänker bara på sig själv och sina egna behov, det är bara jag som tänker på mej och mina behov

2010-10-21 @ 18:28:49
Postat av: Anonym

2010-10-21 @ 18:29:22
Postat av: Anonym

vem kommenterade ?

2010-10-23 @ 15:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0