För att få tiden att gå ...

Vad tycker du om kärlek?  För jävla underbart när den väl är besvarad .. ♥
När kramade du någon sist? 20 minuter sen, krama älskling innan han stack!
Saknar du någon speciell person? Mormor <3
Har du svårt för att bli kär? Jaa, för jag e kräsen! Men jag e ju dökäär nu :)

Är du singel? Neeeeej :)
När fick du senast en komplimang? idag, =) 


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja.
Hånglat med nån riktigt ful: Ja ;P
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja.
Gjort något riktigt dumt? De har väl alla ?!
Gjort något du verkligen ångrar? Ja de har jag ..
Åkt ambulans? Ja.

Gjort nåt olagligt? Ja.
Fått din mamma att gråta? Ja.
Skämts över dina föräldrar? KAnske om dom e pinsamma på fyllan eller något :P
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa..
Dricker du? Inte ofta fakstikst!
Vilka kläder sover du i? Trosorna :P
Vad hatar du verkligen? Djurplågeri, Svek, Lögner, Spindlar m.m. :P
Är du ensam nu? Nej, har mina vovvsingar här :)
Vill du gifta dig? Absolut !
Vill du ha barn? Absolut !!

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? de var jag älskling och hundarna som delade på den ;P
Såg dig gråta? Martin
Fick dig att gråta? Jag själv...
Du delade en dricka med? Martin
Du gick på bio med? Igen anining :P
Skällde på dig? hah akommer ej ihåg :P
Sa någonting till dig och vad var det? Älskling sa hej då älskar dig mycket ! :)
Du fick SMS ifrån? Älskling
Ringde dig? Älskling
Du kysste? Älskling
Du kramade? Älskling
Du skrev med på msn? Michelle, brossans fru :)


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja.
Kramat någon? Ja

Pussat någon? Ja

Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Jaaa :P
Saknat någon? Jaa !


SLUUUUTTTT ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0