skillnad mellan sanning och lögn !

Det sägs att ovan molnen är himlen alltid blå, men det kan vara svårt att tro när man inte ser den!
Och det sägs att efter regnet kommer solen fram igen, men det hjälper sällan de som har blitt våta!

För när vännerna försvinner, eller kärleken tar slut, ser man allt med lite andra ögon!
Man övar sig, och långsamt blir man bättre på att se,
skillnad mellan sanningar och lögner!


Det sägs att det finns alltid nånting bra i det som sker och tron är ofta den som ger oss styrka
Man säger så mycket, men man vet så lite om sig själv när ångesten och ensamheten kommer!




Du gör mig så lycklig, din blick får hela mig att smälta!
Hur ska jag kunna förklara med ord hur tacksam jag är att du fanns för mig när jag behövde det som mest!?
Hur du tittar mig djupt in i ögonen och berättar hur vacker du tycker jag är, och hur lycklig du är att jag är din!
Du är så underbar, så snäll och så omtänksam ! Så skenerös och så otroligt mån om mig ..
Jag älskar dig, tack Martin för du finns ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint skrivit och det är så sant, blev ju nästan tårögd när man läser det :) ses på måndag :)

2010-05-20 @ 14:09:51
Postat av: A

god middag ^^

hur är vädret hos dig? :)

2010-05-20 @ 14:39:06
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0