here i go again ..... on my own!

Jag vet inte var jag är på väg, men jag är säker på var jag har varit.
Lever på lovord och sånger från igår.
Så jag har bestämt mig, jag tänker inte slösa bort mer tid av mitt liv.

Även om jag söker efter ett svar, så hittar jag aldrig det jag verkar leta efter.
OOH LORD, IĹL PRAY YOU GIVE ME STRAINGHT TO CARRY ON!
För jag vet ur de känns, att vandra ensamma drömmars gata.

Nu går jag här ensam igen, jag vandrar längst den ända väg jag någonsin kännt igen.
Men som den Sarah jag är, är jag född att vandra ensam.
Så jag har bestämt mig, jag slösar inte bort mer tid.

Mitt hjärta väntar på att bli räddat, väntar på kärlekens ömma välgörenhet.
Och jag ska hålla mig kvar, i alla mina dar..
För jag vet hur det känns, att vandra på ensamma drömmars gata.


Kommentarer
Postat av: syster mia

jag finns här för dig om du behöver någon att prata med eller om du bara behöver sällskap och en kopp kaffe.... älskar dig

2010-01-07 @ 10:24:19
Postat av: sarah.

tack älskade syster <3

2010-01-07 @ 18:27:11
Postat av: du vet vem :)

hello syster yster... Nu tycker jag det e dax att uppdatera vad som händer i ditt liv :) saknar dig <3 kramizzzzzzzzzzz

2010-01-18 @ 19:56:10
Postat av: GELICA <3

Hejsan hoppsan, du verkar va en riktig tuffing, sånt gillar vi :) Jag har startat en tävling för dig som vill få lite mer publicitet av din blogg.

VECKANS BLOGG är inte svårt att bli,

anmäl dig på min sida och följ instruktionerna :) Tack för mig , kram

2010-01-20 @ 17:20:48
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0