gott nytt år!

skön nyår, bara hemma.. En lugn hemma kväll.. Rocky, Hans, Sussie, Mattias, Jocke och jag !
Så skönt, och lugnt. Spelat spel, och sjungit lips!

ingen sprit i min kropp heller, har precis kört hans föräldrar från sina vänner och hem..

Nytt år, nya förväntningar! , jag tar ingen skit längre, nu handlar det bara om mig !
i första hand, ska jag må bra!

Nej, nu ska jag nog ta och sova, ska se om rocky vill ut en runda först, när de slutat smälla, han har varit livrädd hela kvällen, min lilla snutte :(

skänker en tanke till Tunis och Niklas !

- happy new fucking year !

Kommentarer
Postat av: syster Sofie

Gott nytt år på dig syster.. ha det bra. kramar i massor..

2010-01-01 @ 19:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0