ett tag sen ?!

ja de va ett tag sen man blogga, passar på nu när jag e hemma hos mammsen :)

De händer rätt mycket just nu, jag hinner knappt med.

Jag har iallafall flyttat hem till Fia, så nu e hon och jag sambos hahaha =) , nej men jag trivs riktigt bra och jag är henne evig tacksam för atthon ställer upp för mig. Är tacksam för alla som finns vid min sida just nu!
Speciellt Mikalea och Fia, sjukt underbara !

Jag är faktiskt inte så sugen på att blogga heller..

Livet som singel är lite omtumlande just nu, men jag och hans är iallafall vänner ch de e ju skönt.

Idag är början på resten av mitt liv !

Kommentarer
Postat av: syster

<3 du e starkare än du tror <3

2010-01-26 @ 15:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0