jag ska..

jag ska försöka blogga oftare, ska bara få rätt på mobilen så man kan blogga där ifrån istället så man kan få in lite bilder och så också ! ..

Nu har det varit jul, fick mycket fint av tomten hihi! .. Jag & älskling fick en barnvagn av min syster :) JÄTTE FIIIN ! Ååh nu längtar man änu mer till bebis kommer hahah ! .. Vagnen står här och var gång man tittar på den önskar man att de låg en liten knodd där i :)
Min mamma har även köpt två par mamma byxor till mig, de ena paret är sjukt sköna.. Jag tror jag kommer bo i dom, från och med nu hahaha ! :)
Längtar tills nästa barnmorske besök, på min födelsedag :) hihi ..

Nej nu ska jag städa lite!

PUSS o HEJ ! :)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0