ryggmög !

Har börjat få så otroligt ont i min rygg igen, de e verkligen inget kul alls ! Får väl ta kontakt med min gamla sjukgymnast och se om vi kan starta upp ett program igen. Ont kommer jag alltid att ha, men såhär ont vill jag inte ha ! .. Inte nog me de så har ja ju fått problem me mina visdomständer, ajj ajj ! Så nu har jag vatt hos tandläkaren två gånger och nästa gång blir den 9 september, då ska vi dra ut en . Sen den 11 October ska jag dra ut en till ! , fy jag längtar verkligen inte ! Och jag längtar verkligen inte efter att betala de heller ! Men men , de e sånt som måste göras !

Nu e jag helt slut, jobbat hela dagen och haft mycke att göra, så  nu sitter jag och väntar på att mitt hjärta ska komma hem så vi kan äta kräftor, MUMS ska bli så gott =)

Måste bara säga en sak, efter allt jag har gått igenom i början av detta året så trodde jag aldrig att jag skulle kunna må såhär bra.. Jag är så otroligt lycklig och helt upp över öronen kär ! Jag har en så otroligt kärleksfull pojkvän och han bryr sig om mig så otroligt mycket!

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och vila ett tag !

Och de finns bara en sak jag måste nämna; Helena, du är en diamant bland alla stenar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Tack :)

2010-08-27 @ 15:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0