Nej nu jävlar !

Aaah hur tradig e inte jag på en skala? Jag bloggar ju aldrig, och alla bara tjatar, så idag tänkte jag att nu f¨r jag fanåmej ta mig i kragen och skriva lite!

Dock så e de rätt tomt i huvet just nu, bloggtorka. Vet ej vad jag ska skriva!

Martin e som vanligt på jobb, ska nog satsa på att bära runder på ett kort på honom vart jag än går, snart glömmer jag hur han ser ut, han jobbar 24/7 .. Ganska tråkigt, men de lönar sig i slutet av månaden ;P

Snart e golfen helt klar, så man hinner köra den lite innan sommaren e slut, eller vänta?! E den inte det redan? Var tusan tog solen vägen, det bara regnar orkar och blixtrar, och de som jag tycker är så totalt underbart , eller INTE ! Hemskt minsann å dar !

Åh ja just de, jag och Martin har tattuerat oss ! Tro hopp och Kärlek, min har jag på benet och martin har sin på insidan av överarmen. Mycket mycket fint ! Jag är så lycklig, nu vet jag att jag valt rätt i mitt liv.. Nu kan de bara gå på ett håll.. FRAMÅT ! =) 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

http://www.designadinblogg.se/ta-bort-texten-i-headern/



Där kan du gå in o läsa hur du får bort texten :)

2010-08-17 @ 23:16:17
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0