när spriten går in...

I fredes stack jag, Marton och Jokinen ut till väla efter att älsk slutat jobba, blev lite smink till mig och en Hugo Boss parfym och en hårtrimmer till älsk :) Efter de stack vi hem och gjorde ve oss och stack ner och festade på Piren, Sussie min lilla kusin kom också dit.. Tevligt trevligt!
Dock kom jag tänka på ett ordspråk när jag satt där nere och såg VUXNA människor bete sig precis som dom vore i vår ålder. Så jag kan ju säga att de gamla ordspråket verkligen passa in.
När spriten går in, går vettet ut !
Dock slutade ju kvällen som den gjorde men de va helt okej ändå =)

Lördags stack jag ut till Bjuv och gick en runda på fetivalen med pappa, mycket mycket trevligt efter de stack jag hem, vilade lite sen stack jag till Helenis en runda, hon hade ju slutat skolan och firade det lite! Graiit till examen gumman ! Efter de blev de Maxi och mys me min älskling..

Söndag morgon stack vi till backen med Martins mormor och morfar, gud så trevligt jag hade. Fick en riktig mysdag med min älskling och de va helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0