halsfluss ?!

Åååh hur perfect e inte detta? För en gångs skull när de verkligen händer en massa saker på en helg så ska jag börja bli sjuk?! Känns som jag börjar få halsfluss , och de suger ju verkligen!

Martin jobbar förmodligen inte mycke denna helgen, sen e de Vallåkra träffen och Släkt träff och allt! Jag vill inte bli sjuk, vill verkligen inte det ! ..

Jag får väl bita ihop. två dagar kvar på jobb sen har jag semester på Fredag.. På torsdag ska jag köra in golfen på besiktning och i eftermiddag ska jag och Helenis gör ögonfransförlängning, lägger upp bilder sen på före efter!

Ska se om dom har tid att klippa mig idag också så e de gjort!

Fälgarna blev lackade igår till golfen, fyyy satan va fina dom blev ! Aaaahhh vill ut och köra den nu =) Men de får bli i morgon .. hihi ! E dock skitnervös för att köra den in på besiktningen, den e ju så sjukt låg och jag vill inte förstöra något första dagen jag kör den.. Aaah, de ska nog gå fin fint !

Ni ser jag har ändrat bloggdesign? Jag bara slängde ihop en snabbt och lätt, var trött på den gamla. Men när jag får mer tid över så ska jag göra den finare , tanken är jag ska börja blogga lite oftare nu när de börjar bli vinter. Då har man inte så mycket för sig ändå haha :P

Nej, nu ska fortsätta ta tag i denna dagen, vi ses ! =)

Over and out ! ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0