urinjävlavägsinfektion!

Jaaa, urinvägsinfektion IGEN! Det hör ju inte till ovanligheterna direkt, jag e så trött på de och de gör ju så jävla ont, inte nog med det så ska jag ovanpå allt ha mensverk! De känns ju teeeraadiigt!
Så nu går man på pencilin, de känns ju inget vidare med tanke på att vi ska och bowla i morgon med Martins familj, sen på Lördag fyller Martin år och då ska vi festa. Så antar jag automatiskt blir taxi istället haha !

Sjuukt tråkigt att vara sjuk, jag klättrar på väggarna här hemma snart. Och Martin jobbar så jag och Rocky håller varandra sällskap ! :) Ska snart krypa ner i soffan igen och mysa lite ! Jag är trött på Tranbärsjuice nu, nog druckit 5 liter på någon dag, ont i magen snart ju.. Så snart har jag ont överallt haha !

Nej, vi ses å hörs !


- jag älskar dig min snutte !

Kommentarer
Postat av: Helena

För att undvika att få det så ofta så ska du torka dig framifrån och bak om du inte redan gör det :P, käka citron, bada i varmt vatten och drick vatten vatten vatten :)

2010-04-22 @ 11:34:10
URL: http://helenasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0