Påskhelg!

I Fredes var vi på Elmia, och de va ju trevligt :) Jag, Hjärtat, Matte, Elin och Anrde körde i en bil sen var vi två bilar till ! , de va rätt nice .. Men känns som de börjar bli lite enformigt på något sätt! , Men bilar e ju alltid bilar och de kan man ju inte direkt tröttna på .. Och vi körde ju V70 dit hihi.. Har blivit lite små kär i sånna bilar :P
Vi stack hem igen sen vid halv 5 tiden och sen på kvällen stack vi ut i stan och festade, Nice :)

Bakfull som en padda vaknade jag upp på Lördagen, och ja vad skulle hända denna dagen?
När jag älsk och Matte satt och drack kaffe på morgonen kom vi ju på den ultimata iden, varför inte ta och köra till Jönköping idag igen, vi hade ju ändå ingenting att göra.. Och så blev fallet :P
Jag, Martin, Matte och Jimmy tog en road trip till Jönlöping klockan 7 på kvällen, var där uppe lite efter 9 .. Kollade lite race och så sen vid 12 tiden började vi röra oss hemot igen ..

Nice som fan ! =)

Nu ska jag och hjärtat upp till Sussie och Mattias och äta Tacos , gooootttt !

Föst ska jag bara lämna bilen till pappa, mitt lilla hjärta har ju bytt bakspoiler på den..
Pappa, sorry .. Men den bilen lär du inte se mycket i sommar hihi !

HA en bra dag, för de ska fan jag ha ! PUUSSPUSSS !


- åååh jag e så lycklig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0