jag är lycklig i mitt liv !



Jag har det bra, mitt liv rullar på
Ibland har jag tråkigt, vad sakta tiden går
Men oftast har jag roligt, då känns allting bra.
Idag är en bra dag, idag är det bra

Tänk om man satte allt i perspektiv,
man kunde vara fattig och sjuk i ett annat liv.
Inte ha några vänner, familj eller nån hund.
Ingen som bryr sig om en, ens för en liten stund.

Varje dag dör det människor
Gamla och unga, stora som små.
Sånt är livet, svårt att göra något åt,
Men just nu idag så har jag det bra!

Allting handlar om relativitet,
man jämför sig och mäter om så i hemlighet.
Men om vi slutar mäta oss med de som har det bäst
Skulle vi nog märka, vi lever i en fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0