Fuck u.

Egentligen är du inte värd energin jag kommer lägga på att ens skriva detta blogg inlägg, men jag har en text som passar perfekt in på dig.. Jag e så glad att ja slipper dig och dina stora lögner. Och hur du vände så mycket emot mig! Hur mycket skit du snackar och hur du glömmer dina egna brister och fel du gör och har gjort!

For all the pain, and the sleepless nights,
For all the tears, and all the endless fights,
For all the cheating, and all for all the times you,
Used me, fell through, weren't true, fuck you!

For all the times, that you pissed me off,
For all the times, you weren't man enough,
For all the times, that you dissed me,yeah,
Forgot me, fell through, weren't true, fuck you!


Jag är starkare än någonsin, och jag bryr mig inte längre!
Jag har varit stark nog att lämna livet med dig bakom mig,
och det är det bästa jag gjort hittils i mitt liv!
Jag är lycklig nu, och jag mår bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0