ett långt inlägg!

Jag hade faktiskt tänkt jag skulle skriva ett rätt lång blogg inlägg, för jag har en del inom mig som jag bara vill ska ut. Men jag vet inte vad jag ska börja med och hur! Jag bara skriver så ser vi hur det slutar!

Jag har fått reda på en del saker som gör mig så fruktansvärt irriterad, jag lägger ingen energi på det, men det irriterar mig ändå! Men det var inget oväntat, för jag förstod att det var så ! Jag menar varför skulle inte den idioten vara den som är perkeft, för de är ju det dom tror han är. Och att det är bara mitt fel, allt är mitt fel och det är jag som varit en stor skit ! .. Åååh vad jag önskar ni visste, att ni viste allt om vem personen egentligen är! Men fuck de, rent ut sagt ! Dom kan låssas vara så jävla perfekta, men jag vet hur det ligger till och det är huvudsaker, för de bevisar ju bara vilka människor dom är!

Nog om den saken, för jag har hittat något som är mycket bättre, jag har börjat leva om mitt liv, på helt annat sätt och med helt nya människor runt omkring mig! Och jag har kvar dom gamla som jag vet är bra för mig, jag tar ingen skit längre ! Jag är trött på att bli trampad på.. Och därför kommer jag aldrig tillåta en annan människa att göra det igen. Jag har tagit emot mycket i mitt liv, ryckt på axlarna och försökt dölja alla sår jag har fått i mitt hjärta. Men de e slut på det, jag har lyckats lappa ihop det själv, med hjälp av folk jag vet finns för mig och bryr sig om mig! Och denna gången ska ingen lyckas gör ett minsta lilla skrapsår på mitt hjärta!

Jag har en så otroligt bra familj, så otroligt bra vänner och framför allt en otroligt bra pojkvän som har hjälpt mig att ta mig igenom så mycket, åh jag önskar ni kunde känna min lycka i mitt hjärta och en så otroligt stor lättnad över att allt har blivit som det har blivit! Visst, även om sår läker så finns ärren alltid kvar! Det säger sig själv ! Men ärr är lättare att dölja än blödande sår!

Jag ser fram emot min framtid, jag set fram emot ett mysigt litet hus och en egen familj ! Det kommer väl tids nog det också.. Jag hoppas verkligen inte jag får blev motgångar nu, för så som det verkar just nu så ser allt så ljust ut! Jag vet att allt kommer bli bra, jag orkar inte vara negativ mer.. Så jag vet, jag vet, jag vet att allt kommer ordna sig! Tids nog ....

Den blicken han ger mig var dag, åh man skulle kunna drunkna i dom ögonen! Jag är så kär, och jag är så lycklig! Han är så vacker och underbar på alla sätt och vis! .. Att bara veta att han är min får mig att små le för mig själv, det är en underbar käsla som jag inte kännt på länge! Han pussar mig när han tror jag sover, det är kärlek !



Kommentarer
Postat av: bro

kolla bloggen

2010-05-04 @ 13:18:36
URL: http://ovalakameler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0