du var ingen ängel..

Han var ingen ängel om ni trodde det,
han har sårat mig och gjort mig ledsen många gånger!
Han älskade inte mig, jag vara bara för blind för att inte se det!
Önskar ni visste allt han gjorde, vem han var och hur han blev!
Jag önskar ni visste varändaste mörka hemlighet!
Han kan vända er emot mig, jag bryr mig inte!
Han pratar bara gott om sig själv, och gör mig till boven i dramat!
Men han är ingen ängel, han har aldrig varit, kommer aldrig bli!
Jag är så glad att jag slipper han!


Var bara tvungen att få de ur mig, för jag stör mig på saker och ting!
Egentligen vore jag inte lägga energi på det, de gör jag kanppt heller!
Men ibland så kan jag inte låta bli att tänka, tänka på livet jag lämnat bakom mig!
Hur glad jag är att allt är över och hur glad jag är att jag slipper en människa
som levt i lögn med mig i 4 år !



I
dag skiner solen, mysigt ! Nu ska jag på promenad med hundarna. Hjärtat jobbar, stackare, fått jobba hela helgen ! , men men.. Han fick med mina bil nycklar till jobb också så kan inte direkt göra så mycket haha ! Men nu ska vi ut i fina vädret, kan man behöva .. ååh jag mår så bra =)

     



Kommentarer
Postat av: Daniel

grattis!

2010-04-20 @ 14:15:45
Postat av: Anonym

tack ;P

2010-04-21 @ 13:04:13
Postat av: Daniel

Var god :D jefla benthest!

2010-04-21 @ 20:34:48
Postat av: sarah.

du e benthest, jag e fleeskhest :) Kul du läser min blogg hihi

2010-04-22 @ 08:22:36
Postat av: Daniel

haha typ

2010-04-22 @ 09:56:15
Postat av: Anonym

din jäfla bent =)

2010-04-22 @ 12:59:44
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/
Postat av: Broder Tuck

Shit så lik din mamma du e på bilden i mitten....

2010-05-03 @ 11:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0