civilpolis?!

folk uppskattade visst att jag hade börjat blogga lite smått igen, antar att folk e lite nyfikna av sig vad jag gör i mitt liv just nu :) hihi  ..

Haha de var väl den roligaste dagen på länge igår, fan vad jag skrattade , men samtidigt var jag rädd som fan !
Orkar inte skriva allt här, men iallafall sussie och mattias hade hämtat mina saker hos någon som inte ens är värd att nämna i min blogg.. Så skulle jag, Martin och Matte möta upp dom i råå så jag kunde få sakerna.. Där var så mycket så vi fick knappt plats i bilen, vilket resulterade till att civilaren stoppade oss, och gud som dom skrattade åt oss hahah :) Vi fick ju förklarat allt och dom tyckte så synd om oss och att vi inte hade långt hem så vi fick köra igen haha :) Men kul var det :P .. J'vla trevliga poliser faktiskt, inte ofta !

Idag har jag jobbat, rocky har varit med mig på jobb.. Hjärtat e på väg hem nu sen får vi se vad som händer.. Ska väl förmodligen måla lite här hemma hihi :)

Puss o Kraaaam ses på stan!

KAnske ska ut och säga hej till Micki ikväll, i miss you so darl <3



- kärleken är evig när vi är tillsammans <3





- ger dig allt och lite till, finns här när du vill. Bara vi är vänner <3



 Jag börjar bli mig själv igen, lycklig !

Kommentarer
Postat av: syster

<3 <3

2010-04-08 @ 04:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0