avslutade meningar ..

1. Jag lyssnar på Melissa Horn & Lars Winnerbäck - som jag hade dig förut
2. Jag pratar inte med någon just nu..
3. Jag älskar/tycker om mitt liv !
4. Jag saknar vissa speciella stunder i livet!
5. Min bästa vän är ingen speciell, har många bra vänner!
6. Jag avskyr lögner & svek och när man mår dåligt!
7. Kärlek, är något man inte kan styra över!
7. Äktenskap, då vet man vad man vill !
8. Någonstans hittar man sig själv.
9. Jag kommer snart lägga mig på soffan :P
10. Sist jag grät var inte längesen!
11. Min mobiltelefon är tyst just nu :P
12. När jag vaknar kollar ja direkt på mobilen.
13. Innan nyår koller Julafton :P
14. Just nu väntar jag på hjärtat ska komma hem :)
15. Bebisar är små?! .. och otroligt söta =)
16. Idag har varit en ensam dag!
17. I kväll ska jag mysa med hjärtat <3
18. I morgon ska det bowlas !
19. Jag längtar tills jag blir smal ;P
20. Jag vill verkligen att mina nära och kära alltid mår bra och är lyckliga!

Kommentarer
Postat av: Bror

lägg upp denna länken på din blogg och skriv något kul så folk röstar på eppee



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=28509

2010-04-23 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0