jag älskar mina syskon !

Jag har suttit och funderat nu ett tag, och tänkt på hur mycket mina syskon betyder för mig. Vissa träffar jag mindre än andra och det är synd, men jag önskar att dom alla visste hur mycket dom betyder för mig. Det är inte många som har lyckan att ha 5 underbara syskon! Att dom är äldre än mig har jag alltid sett som något positivt, för jag vet att skulle jag behöva prata eller ha råd så vet jag vart jag kan vända mig! Och alla dessa underbara syskonbarn, mina syskon har världens underbaraste ungar. Så fina, inifrån och ut!

Amela, Melissa, Emily, Josefin, Victor, Nova, Simon, Max, Isak, Nike och Nea.. Och även den kommande lilla saken som är i Michelles mage!

Åh vad jag älskar er ! <3

Tack Camilla, Mia, Sofie, Johan och Andreas för ni är så underbara syskon
- mycket kärlek till er !

Kommentarer
Postat av: amela

jag älskar dig <3

2009-09-21 @ 20:48:05
Postat av: Anonym

älskar dig med amela <3

2009-09-21 @ 22:34:32
Postat av: mia

<3 love you

2009-09-22 @ 15:43:38
Postat av: Anonym

Love you too Mia !

2009-09-22 @ 17:49:24
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0