when you need me, call me !!

When you need me call me, no mather where you are, no mather how far!
Don't worry baby, just call my name and i'll be there in a hurry, you don't have to worry!

-there aint no mountain high enought, to keep me from getting to you babe !

Nu sitter man här, har precis kollat lite TV, och innan det var jag, älsk och Rocky ute och gick en runda. Fastnade hos Helena ch HG ett litet tag, blir ju lätt så nu när man br så nära haha ! Jag känner mig faktiskt väldigt trött nu, tror jag ska ta min medicin, borsta tänderna, hämta täcket och lägga mig med mitt huvud i Hans knä här på soffan och hoppas på att somna, och hoppas att man får sova en hel natt för en gång skull! Trött på denna jävla hostan nu, jag vill ju ut och träffa folk.. Jag vill och träffa min lilla Damp, jag saknar henne. Träffade fan henne var dag innan. Men inte nu, de gör mig lite lissen :) Men de får vi ta och reda upp, visst gumms?!



Nej, sagt ska bli gjort! Godnatt allihopa!


-Mamma&pappa - mycket KÄRLEK!

Puss/diva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0