vila i frid pärlan !

Jag tror inte det är sant , klla här http://www.blocket.se/horby/Opel_Tigra_24078007.htm?ca=23_3&w=1 SJUUUUUKT ! Åååh, jag saknar min pärla när jag ser denna, samma årsmodell, samma färg, och typ samma miltal ! Åååh, jag älskade ju min pärla. Men frågan är, ska man verkligen köpa en likadan bil man redan haft? BAra för man älskade den så?! Den var ju faktiskt lite småklumpig, men det är väl bilen charm , .. ÅÅÅÅH HJÄÄLP ! , saknar pärlan! Tänker bara på den dagen då jag krockade, och på den dagen jag förstod att pärlan inte kommer tillhöra mig mer :'(

Usch , önskar att det aldrig hände ! Önskar att pärlan stod ute på min parkering, önskade just nu att jag kunde ta pärlan på en sväng !

Pärlan, JAG ÄLSKAR DIG! Vila i frid !

Köpte iallafall nya stövlar idag, lägger upp bilder på dom senare. Så GRYMT snygga hihi ! ... Nu ska man bara banta ett antal 19038712 kilo så kanske klacken håller på dom också hahah :) ,

Ikväll blir det Anna Idiot Anka som gäller på Tv, sen sova.. Jobb imorgon, as usual !

Puss/diva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0