nu klättrar jag på väggarna åxå !

jaa, så e de .. Det känns som jag har börjat klätra på väggarna, detta är så fruktasvärt tråkigt så jag skulle kunna gråta! Jag mår bra nu, förutom hstan.. Den jävla hostan som aldrig försvinner, hostar så jag kräker ! Blööö ! .. Ajja, håller på att tvätta lite nu iallafall så man får något gjort här hemma, här ser ju ut som en svinstia.. Man har ju verkligen inte orkat göra någonting nu när man legar hemma i drygt en vecka.. EN HEL JÄVLA VECKA, förstår ni paniken? Mår jag bättre i morgon ska jag fan gå ut , ut och bara gå och njuta av luften.. Och kanske på Lördag kan man ta sig till Maxi,, haha.. förstå bara känslan av att gå på Maxi, så sjukt underbart haha! (ja jag har nog blivit lite knäpp nu dessa dagarna) HAHA ! ..

Var bjudna till Pontus och Pillan på lördag, inflyttningsfest.. Och även fest till Lovisa, men hade ju lovat Pontus och Pillan.. Men nu får vi se hur det blir med det, hade varit sjukt roligt, men även om man mår bra så är det kanske inte det säkraste draget att gå dit.. Ajja , we will see ! :)

Nu ska jag klättra lite till , sen ska jag räkna hårstrå på Rocky :)

Puss/diva.
















.

Kommentarer
Postat av: jennifer

allt bra med dig idag då?:)

2009-10-01 @ 18:48:55
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0