my super sweet 16

Helt sjukt, sitter och tittar på "My super sweet 16", helt sjukt så bortskämda dom är ! HEEELT SINNES ! , dom får bilar för milioner kronor och festet för mer, själv får jag jobba ihopa min pengar och en bil för drygt 25000 men helt allvarligt, jag är fan glad för det. Tänk att få allt man vill ha, så lite man skulle uppskatta då.. Nej, jag jobbar hällre mig till det jag vill ha, jag tror man njuter av det på ett annat sätt då :)

( Gaaaah kan inte ladda upp bilder på min blogg från denna datorn, vet ej varför .. Ngt som är fel :S )


Kommentarer
Postat av: Romina

Hej hej, åh ja de va ju typiskt att försäkringen inte täckte det, men för dig hade jag kunnat gå ner till 55.000 kr ungefär men mer blir lite svårt för då är jag bara dum mot mig själv om du förstår. Som sagt säljer jag den för 55.000 kr är det ungefär 18.000 kr billigare än vad den är värd. Kan vara svårt att ta ett lån på då 30.000 om det inte är från banken. Jag vet inte riktigt hur allt fungerar med lån osv men 30.000 kr går ju ganska snabbt att betala av om man vill och bilen kan gå många många mil till så man kan ha den i många ,många år till liksom. Jag har addat din msn men ge mig ditt nr om du känner för det.bara släng in de på min blogg=)

kramkram

2009-10-04 @ 09:55:15
Postat av: Romina

Hej hej, åh ja de va ju typiskt att försäkringen inte täckte det, men för dig hade jag kunnat gå ner till 55.000 kr ungefär men mer blir lite svårt för då är jag bara dum mot mig själv om du förstår. Som sagt säljer jag den för 55.000 kr är det ungefär 18.000 kr billigare än vad den är värd. Kan vara svårt att ta ett lån på då 30.000 om det inte är från banken. Jag vet inte riktigt hur allt fungerar med lån osv men 30.000 kr går ju ganska snabbt att betala av om man vill och bilen kan gå många många mil till så man kan ha den i många ,många år till liksom. Jag har addat din msn men ge mig ditt nr om du känner för det.bara släng in de på min blogg=)

kramkram

2009-10-04 @ 09:55:38
URL: http://romina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0